admin نوامبر 4, 2018
سوپر

فروش انواع سوپر شارژ لودر کوماتسو

w470، w90، w120

سوپر
سوپر

شرکت پرشین تجارت آرمانی با دو دهه تجربه در رابطه با ماشین آلات راهسازی این بار اقدام به فروش سوپر شارژ نموده.

سوپرشارژ لودر کوماتسو یا همان توربو شارژ لودر کوماتسو به مانند یک پنکه قوی عمل می کند. سوپرشارژسوخت تولید شده را با فشار بسیار زیاد به صورت پودر شکل با اکسیژن مخلوط کرد تا بتوان احتراق کاملتری به دست آید.

داخل سوپر شارژ لودر کوماتسو قطعه ای حلزونی شکل وجود دارد که به کارتریج معروف است. دو قطعه کارتریج در هر سوپر شارژ قرار دارد که یکی مربوط به هوا و دیگری مربوط به دود می باشد.

از انواع سوپر شارژ لودر کوماتسو می توان به گرت و هوست ذکر کرد. توربین نیز مکانیزمی شبیه سوپر شارژ را دارد. با این تفاوت که توربین مابین گیربکس و موتور قرار می گیرد.

توربین با حرکت دورانی خودکه به وسیله دنده فراویل انتقال پیدا می کند قدرت تولیدی موتور را به گیربکس داده تا باعث حرکت لودر شود. توربین شامل استاتور – روتور – بلبرینگ و واشرجات مختلف بوده است.

برای سفارش قطعات و اطلاع از قیمت قطعات تماس بگیرید

تلفن تماس : ۰۹۱۲۳۳۶۷۸۵۷

فروش و تعمیر سوپر شارژ لودر کوماتسو

سوپر
سوپر شارژ

سوپر شارژ لودر کوماتسو: سوپر شارژ لودر کوماتسو یک پمپ گریز از مرگز است که توسط گازهای خروجی به دست آمده از احتراق موتور به کار می افتد و ترکیبی از هوا و سوخت را روانه موتور میکند که باعث می شود موتور با توان بشتر و فشار بیشتر کار کند.در سوپر شارژ لودر کوماتسو دو چرخ پره دار در دو سر یک محور متصل شده است که یکی وظیفه توربین و دیگری نقش کمپرسور را بازی میکند.سوپر شارژ لودر کوماتسو نوعی دمنده است که هوا را با فشار زیاد به درون موتور میدمد.سوپر شارژ لودر کوماتسو از دو قسمت مهم تشکیل شده است قسمت اول توربین و قسمت دوم گمپرسور.یکی از مزایای سوپر شارژ لودر کوماتسو کمکی است که به موتور میکند در ارتفاعات زیرا در مناطق مرتفع موتور دچار کاهش قدرت میشود به دلیل اینکه پیستون جرم کمتری از هوا را به داخل سیلندر میکشد.سوپر شارژ توسط یک تسمه مستقیمآ به موتور متصل میشود و مانند دینام  و واتر پمپ توسط موتور چرخانده میشود.

فروشگاه آرمانی تجارت مرکز پخش سوپرشارژ لودر کوماتسو و قطعات سوپرشارژ لودر کوماتسو میباشد.از جمله محصولات فروشگاه آرمانی تجارت سوپر شارژ لودر کوماتسو میباشد.

تمامی محصولات این فروشگاه دارای ضمانت کالا میباشد.

ارسال کالا به تمامی شهرستان ها توسط این فروشگاه انجام میشود و کالای ارسالی دارایه ضمانت ارسال کالا میباشد.

خرید سوپر شارژ لودر کوماتسو

فروش سوپر شارژ لودر کوماتسو

قیمت سوپر شارژ لودر کوماتسو

تعمیر سوپر شارژ لودر کوماتسو

برای سفارش قطعات و اطلاع از قیمت قطعات تماس بگیرید:

تلفن تماس : ۰۹۱۲۳۳۶۷۸۵۷

تمامی قطعات از بهترین قطعات موجود بازار میباشد و دارای بهترین قیمت و بهترین کیفیت می باشد.

قطعات سوپر شارژ

گذاشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش های ضروری با علامت (*) مشخص شده اند.

تماس