admin می 4, 2022
فروش موتور بیل مکانیکی کوماتسو -7

فروش موتور بیل مکانیکی کوماتسو -۷

فروش موتور بیل مکانیکی کوماتسو -۷

فابریک و پلمپ و کمنز ۱۰۲ با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت ارسال به تمام نقاط کشور در پرشین تجارت آرمانی ، جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید تماس بگیرید.

شماره تماس: ۰۹۱۲۱۹۰۱۸۰۳

تاریخچه شرکت( کارخانه) کوماتسو :
یکی از بزرگترین سازندگان بولدوزر, بیل مکانیکی و لودر در دنیا که در زمینه طراحی و تولید و توسعه مهندسی ماشین آلات و تجهیزات معادن در جهان به شمار میرود شرکت کوماتسو می باشد؛ که این شرکت از صنایع سنگین ژاپن به می باشد.
در طول سال ۱۹۵۷ این شرکت به اوج نقطه ی عطف خود رسید. بدین گونه که تمامی مدل ها مجهز به موتورها و قطعات کوماتسو و محصولات خود شرکت کوماتسو بوده اند. در ماه julay سال ۱۹۶۷ کمپانی komatsu وارد بازار ایالات متحده امریکا شده و توسعه در خارج از کشور تمرکز اصلی در دهه ی ۱۹۷۰ بوده است؛

با تاسیس کمپانی Komatsu America در فوریه ۱۹۷۰ در ایالات متحده انجام گردید. یک سال بعد در ژانویه ۱۹۷۱ کمپانی اموزشی به نام Komatsu singapor pte در سنگاپور بنیانگذاری شد.

این کمپانی نیز یک سرمایه گذاری مشترک با کمپانی کامیون DINA.S.A در سپتامبر ۱۹۷۴ در مکزیک دارا است. همچنین در اوریل ۱۹۷۵ نخستین تولید تجهیزات ساخت و ساز دریایی کوماتسو به نام تجاری komatsu D50A در برزیل احداث شد که نام این کمپانی به نام کشور برزیل Komatsu Brasil Ltda نام گرفته است.
یکی دیگر از افتخارات این کمپانی تولید و ساخت بزرگترین بولدوزر جهان به نام D575 می باشد.

در سال ۲۰۰۸ این کمپانی komatsu Pc200-8- Hybrid را نیز تولید نمود که یک بیل مکانیکی ۳۶۰ درجه که با ذخیره انرژی ترمز برای افزایش قدرت و کاهش مصرف سوخت دارا است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

تماس