admin دسامبر 3, 2022
فروش تمام لوازم بیل مکانیکی هیوندای 7-210 شماره تماس 09121901803
بیل مکانیکی هیوندای 7-210 شماره تماس 09121901803
بیل مکانیکی هیوندای ۷-۲۱۰ شماره تماس ۰۹۱۲۱۹۰۱۸۰۳

قبل از خرید بیل مکانیکی حتماً اطلاعات لازم در خصوص سایز دستگاه و تناسب آن با کار مورد نظر خود را بدست آورید . در ادامه توضیحاتی در خصوص مشخصات فنی بیل مکانیکی هیوندای ۲۱۰ داده شده است.
بیل مکانیکی هیوندای ۲۱۰ یکی از سایز های پر فروش برند هیوندا در بیل مکانیکی می باشد که در ایران نیز انواع صفر و دست دوم آن از بازار فروش خوبی برخوردار است. این بیل مکانیکی که از نوع چرخ زنجیری می باشد در سری های خط ۷ و خط ۹ ودر تنوع مدل تولید گشته است. از مدل های مختلف سری خط ۷ این بیل مکانیکی شامل R210-7H، R210LC-7High chassis، R210LC-7LR، R210LC-7، R210LC-7A High chassis، R210LC-7A، R210LC-7H و R210NLC-7 می باشند.

 

بهترین

مشخصات فنی بیل مکانیکی هیوندای ۲۱۰ چیست؟
در بین مدل های ذکر شده از بیل مکانیکی هیوندای ۲۱۰ در خصوص مشخصات بیل مکانیکی R210LC-7H گفتنی است که موتور این دستگاه از برند هیوندای و با توان ۱۵۷ اسب بخار است. البته قابل ذکر است که در مدل های تولیدی جدید تر بیل مکانیکی های هیوندا از موتور های کامینز استفاده شده است.
در بیل مکانیکی هیوندای ۲۱۰ ظرفیت باکت ۰/۹۲ متر مکعب و مخزن سوخت ۳۴۰ لیتر و همچنین مخزن روغن هیدرولیک ۱۸۰ لیتر می باشد. سرعت جابجایی در این بیل مکانیکی ۵/۳ کیلومتر بر ساعت و با پهنای چرخ ۶۰۰ میلیمتری دارای توان قرار گرفتن در حداکثر شیب ۳۵ درجه است.
شما همکاران و مشتریان عزیز می توانید علاوه بر درخواست این دستگاه از انواع صفر و کارکرده از طریق راه های ارتباطی زیر کلیه قطعات بیل مکانیکی هیوندای ۲۱۰ را از جمله قطعات زیربندی، لوازم موتوری، لوازم هیدرولیک، لوازم برقی و… به توسط مجموعه ما دریافت نمایید. هدف ما ارائه خدمات برتر و کسب رضایت شماست.

 

 

فروش تمام لوازم بیل مکانیکی هیوندای ۷-۲۱۰ شماره تماس ۰۹۱۲۱۹۰۱۸۰۳

 

فروش زیربندی و کلیه لوازم بیل مکانیکی هیوندا ۷-۲۱۰
شامل سیم کشی کامل و تمام لوازم داخل اتاق
گیربکس گردان
پمپ مادر
هیدروپمپ
شیر کنترل و کلیه لوازم دیگر بصورت محدود

با لوازم فابریکی

باضمانت

و قیمتی استثنائی

جهت دریافت قیمت و سفارش

تماس بگیرید : ۰۹۱۲۱۹۰۱۸۰۳

تماس