admin می 1, 2023
فروش جک استیک بیل مکانیکی کوماتسو pc800 شماره تماس 09121901803

 

فروش جک استیک بیل مکانیکی کوماتسو pc800 شماره تماس 09121901803
فروش جک استیک بیل مکانیکی کوماتسو pc800 شماره تماس ۰۹۱۲۱۹۰۱۸۰۳

برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت به سایت www.barsamsanatomid.com مراجعه فرمایید.

   فروش جک استیک بیل مکانیکی کوماتسو pc800

جک استیک بیل مکانیکی کوماتسو pc800
کلگی لوله سیلندر
زیر هد
فلنچ لوله سیلندر
بیل مکانیکی کوماتسو pc۸۰۰
جک باکت جک بابل
کلگی لوله سیلندر
زیر هد
فلنچ لوله سیلندر
بیل مکانیکی کوماتسو pc۸۰۰
جک بالابر
جک دکل
جک بو
بیل مکانیکی کوماتسو pc800
کلگی لوله سیلندر
زیر هد
فلنچ لوله سیلندر
بیل مکانیکی کوماتسو pc۸۰۰

کوماتسو (به ژاپنی: コマツ) شرکت صنایع سنگین ژاپنی چندملیتی است، که به‌عنوان یکی از بزرگترین سازندگان بولدوزر، بیل‌مکانیکی و لودر در جهان شناخته می‌شود.
این شرکت، پس از کاترپیلار، بزرگترین سازنده ماشین‌آلات راه‌سازی و استخراج معادن در جهان، به‌شمار می‌آید. کوماتسو در سال ۱۹۱۷ در حومه شهر توکیو پایتخت ژاپن، بنیان گذاشته شد. اکنون سهام این شرکت در بازار بورس توکیو دادوستد می‌شود و به‌عنوان جزئی از شاخص‌های نیکی ۲۲۵ و تاپیکس ۱۰۰ (که به ۱۰۰ شرکت برتر ژاپن اشاره دارد) محسوب میشود.
امروزه بیل مکانیکی تولید شده توسط شرکت های ولوو ، هیتاچی ، دوسان و… از قابلیت نصی دیاگ بهره می برند در این ماشین آلات ، دیاگ به صورت خارجی بر روی خودرو نصب می شود و ایرادات آن را پیدا می کند این در حالی است که بیل مکانیکی کوماتسو از دیاگ داخلی برخوردار بوده و تمام این اطلاعات به وسیله ی مانیتور قرار گرفته بر روی خود بیل قابل مشاهده است و نیازی به نصب دستگاه خارجی نمی باشد.
ارور E02 مربوط به اتصال / قطع سوپاپ سلونئوید می باشد که در صورتی که این ارور را بر روی مانیتور دستگاه خود مشاهده نمودید در هنگام کار شاهد این خواهید بود که توان کاری دستگاه کم تر از حالت ایده آل شده و اصطلاحا در زیر کار می خوابد. برای رفع این مشکل کافی است به سراغ دو شیر برقی که بر روی پمپ هیدرولیک سمت چپ قرار داشته رفته و هر دوی آنها را مورد بررسی قرار دهید به صورت معمول شیر برقی که در قسمت گودی قرار دارد مشکل پیدا کرده می توان آنرا باز کرده و پس از سرویس کردن مقداری پالش به سوپاپ داخلی اضافه کرده تا کارایی آن به حالت قبل برگردد.

ارور E03 مربوط به اتصال و یا قطع شدگی در ترمز گردان خودرو می باشد در صورت مشاهده این ارور باید منتظر قفل شدن و عدم امکان چرخش خودرو خود باشید. برای رفع آن باید به ۶ شیر برقی را که زیر سلکتور وجود دارد ، دسترسی پیدا کرده و نسبت به تعمیر و یا تعویض آنها اقدام نمایید. قبل از هر اقدامی توجه داشته باشید که تعمیر این قسمت نیازمند تجربه و صرف وقت بسیاری می باشد. به طور معمول مشکل اصلی این بخش به پنجمین شیر مربوط بوده و شما می توانید با تعویض این لوازم یدکی کوماتسو و یا رسوب زدایی آن ،این شیر را مانند روز اول نمایید.

ارور E05 مربوط به سیستم گاز بیل مکانیکی می باشد و در صورتی که با این ارور مواجه شدید مطمئنا با این مشکل که بیل مکانیکی کوماتسو شما گاز خور خوبی ندارد برخورد خواهید نمود. برای تعمیر این بخش کار خاصی از شما ساخته نیست تنها می توانید سوکت های متصل به گاز برقی را بررسی نمایید و باید حتما توسط برقکار مابقی تغییرات انجام شود.

راهکار های قید شده تنها در حد راه انداختن کار شما در کار گفته شده است و توصیه می کنیم برای تعمیر قطعات بیل مکانیکی کوماتسو حتما به تعمیرگاه های مرتبط مراجعه نمایید.

بهتر است قبل اینکه بر روی بیل مکانیکی کوماتسو خود ارور و یا مشکلی دریافت کنید با سرویس کردن های به موقع از ایجاد مشکلات جلوگیری نمایید و همواره بیل مکانیکی را در حالت آماده به کار نگهداری نمایید.

بیل مکانیکی کوماتسو PC800-7:

یکی از پر کاربردترین بیل مکانیکی های حال حاضر که بیشترین کاربرد آن در معادن است و مورد استقبال دستگاه داران در بازار ایران می باشد بیل مکانیکی کوماتسو PC800-7 است .

اولین سوالی که در ذهن به وجود می آید در مورد بیل های مکانیکی کاربرد این دستگاه های راهسازی در زندگی روزمره می باشد.

مهمترین عملکرد بیل های مکانیکی محوطه سازی ،تخریب ساختمان های قدیمی ،عملیات لوله گذاری نفت یا گاز،لایروبی رودخانه ها ،حفر چاله یا چاه ، کاردرمعادن ، شکافتن سنگ های معدن یا تخریب کوه ها بوسیله پیکوری که به جای باکت برروی آن قرار دارد و موارد دیگر …..

در ادامه می بایست به وزن و عملکرد بیل های مکانیکی توجه داشت زیرا قابلیت های بیل ها براساس وزنشان به سه دسته : سنگین ، متوسط و مینی تبدیل می شود.

موارد دیگر در هنگام خرید بیل های مکانیکی بعد ازوزن مربوط به باکتی که برروی بیل سواراست میشود زیرا انتخاب باکت مناسب شما را از صرف هزینه گزاف و آسیب زننده بی نیاز می سازد .

مشخصات فنی بیل مکانیکی کوماتسو PC800-7

نیروی حفاری بسیار بالا و همچنین راندمان عملکرد بالا ، حالت بالابری سنگین مواد که در این مدل  ۱۰٪ افزایش داشته است

مصرف سوخت ۱۲ درصد کاهش داشته است. نسبت به مدل های قبلی و همچنین حرکت چرخشی بسیار سریع.

برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت به سایت www.barsamsanatomid.com مراجعه فرمایید.

ویژگی های دیگر بیل مکانیکی کوماتسو PC800-7

۱٫ پایداری عالی دستگاه در مسیر های پر شیب و ناهموار

۲٫ ظرفیت باکت بزرگ

۳٫بارگیری آسان

۴٫ به صرفه و اقتصادی

۵٫مصرف سوخت پایین

۶٫هزینه های نگهداری پایین

۷٫ فیلتر روغن هیدرولیک از ۵۰۰ ساعت به ۱۰۰۰ ساعت تامین بهبود یافته است.

۸٫ کابین راحت و بزرگ ،محافظ بالای OPG برای ایمنی هر چه بیشترکابین اپراتور

۹٫دید عالی از آنجا که شیشه چند لایه است ، پنجره نورگیر دید رو به بالا عالی است .

بیل PC800-7 به دو حالت کار مجهز شده است. هر حالت برای مطابقت با دور موتور ، دور پمپ و فشار و سیستم طراحی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین آشنایی با دنیای ماشین آلات راهسازی و خرید انواع قطعات کافی است به سایت

پرشین تجارت آرمانی مراجعه نمایید تا از به روزترین مقالات دنیا و همچنین خرید بدون واسطه به صورت آنلاین بهرمند شوید.
گروه پشتیبان پرشین تجارت آرمانی همیشه پاسخگو به شما کاربران می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت به سایت www.barsamsanatomid.com مراجعه فرمایید.

۰۹۱۲۱۹۰۱۸۰۳

تماس