admin می 16, 2023
فروش موتور بیل مکانیکی pc 300 کوماتسو خط 6 شماره تماس 09121901803

فروش موتور بیل مکانیکی pc 300 کوماتسو خط ۷

تاریخچه شرکت( کارخانه) کوماتسو :

یکی از بزرگترین سازندگان بولدوزر, بیل مکانیکی و لودر در دنیا که در زمینه طراحی و تولید و توسعه مهندسی ماشین آلات و تجهیزات معادن در جهان به شمار میرود شرکت کوماتسو می باشد؛ که این شرکت از صنایع سنگین ژاپن به می باشد.
در طول سال ۱۹۵۷ این شرکت به اوج نقطه ی عطف خود رسید. بدین گونه که تمامی مدل ها مجهز به موتورها و قطعات کوماتسو و محصولات خود شرکت کوماتسو بوده اند. در ماه julay سال ۱۹۶۷ کمپانی komatsu وارد بازار ایالات متحده امریکا شده و توسعه در خارج از کشور تمرکز اصلی در دهه ی ۱۹۷۰ بوده است؛

با تاسیس کمپانی Komatsu America در فوریه ۱۹۷۰ در ایالات متحده انجام گردید. یک سال بعد در ژانویه ۱۹۷۱ کمپانی اموزشی به نام Komatsu singapor pte در سنگاپور بنیانگذاری شد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت www.barsamsanatomid.com مراجعه کنید.

فروش موتور بیل مکانیکی pc 300 کوماتسو خط 7
فروش موتور بیل مکانیکی pc 300 کوماتسو خط ۷

این کمپانی نیز یک سرمایه گذاری مشترک با کمپانی کامیون DINA.S.A در سپتامبر ۱۹۷۴ در مکزیک دارا است. همچنین در اوریل ۱۹۷۵ نخستین تولید تجهیزات ساخت و ساز دریایی کوماتسو به نام تجاری komatsu D50A در برزیل احداث شد که نام این کمپانی به نام کشور برزیل Komatsu Brasil Ltda نام گرفته است.
یکی دیگر از افتخارات این کمپانی تولید و ساخت بزرگترین بولدوزر جهان به نام D575 می باشد.

در سال ۲۰۰۸ این کمپانی komatsu Pc200-8- Hybrid را نیز تولید نمود که یک بیل مکانیکی ۳۶۰ درجه که با ذخیره انرژی ترمز برای افزایش قدرت و کاهش مصرف سوخت دارا است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد..

اولین نمونه تولید شده شرکت کوماتسو:
کوماتسو اولین نمونه تراکتور کشاورزی خودر را در سال ۱۹۳۱ تولید کرد،از دهه۱۹۳۰ ، کوماتسو تراکتورهایی برای ارتش ژاپن وهمچنین بولدوزر ، تانک تولید می کرد.پس از جنگ جهانی دوم شرکت کوماتسو بولدوزر ولیفتراک ها غیر نطامی به تجهیزات خود اضافه کرد.در سال۱۹۴۹ اولین موتور دیزلی خود را تولید کرد.در آگوست ۱۹۵۱ دفتر مرکزی شرکت به توکیو منتقل شد.

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

قطعات بیل مکانیکی pc 300 کوماتسو خط 7 شماره تماس 09121901803
قطعات بیل مکانیکی pc 300 کوماتسو خط ۷ شماره تماس ۰۹۱۲۱۹۰۱۸۰۳

قابل توجه دارندگان بیل مکانیکی کوماتسو در ایران، جهت تامین لوازم یدکی مورد نیاز خود می توانیدبا شرکت پرشین تجارت آرمانی در تماس باشید، مجموعه ما بهترین لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو وهمچنین بهترین قیمت را برای شما فراهم می کند.با ما همراه باشید به بررسی لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

 

.لیست لوازم :

فیلتر گازوییل  – موتور بیل مکانیکی – اتاق کامل  – بخاری بیل مکانیکی –  مانیتور بیل مکانیکی – صندلی بیل مکانیکی – پلوس چرخ  -سیلندر -سنسور -شاطون -سرسیلندر-سوپاپ-میل لنگ موتور-کیت گیربکس-واشر کامل گیربکس-کاسه نمد-چرخ -کولر-گیربکس چرخ عقب -رادیاتور-زنجیر -کمپرسور کولر-فن رادیاتور و….

فروش موتور بیل مکانیکی pc 300 کوماتسو خط 7
فروش موتور بیل مکانیکی pc 300 کوماتسو خط ۷

برای اطلاعات بیشتر به سایت www.barsamsanatomid.com مراجعه کنید.

قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو:

با توجه به نوسان قیمت محصولات کوماتسو امکان قرار دادن قیمت محصولات در سایت امکان پذیر نمی باشد ، جهت اطلاع از قیمت قطعات یدکی مورد نیاز خود با شماره های شرکت در تماس باشید ، کارشناسان شرکت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند،شرکت پرشین تجارت آرمانی  بهترین لوازم یدکی را در سریع ترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال خواهد کرد ، قطعات یدکی اصلی وبا کیفیت وقیمت مناسب را از ما تهیه کنید.

۰۹۱۲۱۹۰۱۸۰۳

۰۹۱۲۳۳۶۷۸۵۷

فروش موتور بیل مکانیکی pc 300 کوماتسو خط 7 شماره تماس 09121901803
فروش موتور بیل مکانیکی pc 300 کوماتسو خط ۷ شماره تماس ۰۹۱۲۱۹۰۱۸۰۳

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین آشنایی با دنیای ماشین آلات راهسازی و خرید انواع قطعات کافی است به سایت پرشین تجارت آرمانی مراجعه نمایید تا از به روزترین قطعات دنیا و همچنین خرید بدون واسطه به صورت آنلاین بهرمند شوید.
گروه پشتیبان پرشین تجارت آرمانی همیشه پاسخگو به شما کاربران می باشند.

برای اطلاعات بیشتر به سایت www.barsamsanatomid.com مراجعه کنید.

Whatsapp & calling number

۰۹۱۲۱۹۰۱۸۰۳

۰۹۱۲۳۳۶۷۸۵۷

تماس