admin جولای 19, 2022

فروش زنجیر صفت کن بیل مکانیکی کوماتسو -7
فروش زنجیر صفت کن بیل مکانیکی کوماتسو -۷

فروش زنجیر صفت کن همراه چرخ بیل مکانیکی کوماتسو -۷

فروش قطعات شامل  بیل مکانیکی کوماتسو شرکت پرشین تجارت آرمانی با بالاتربن کیفیت و نازل ترین قیمت ارسال به تمام نقاط کشور جهت اطلاعات بیشتر و خرید تماس بگیرید شماره تماس جهت هماهنگی ۰۹۱۲۱۹۰۱۸۰۳ .

واردات و فروش زنجیرصفت کن بیل های مکانیکی کوماتسو به صورت کامل
بیل های مکانیکی زنجیری در بخش زیربندی خود از قطعات و اجزای متحرک بسیاری تشکیل شده اند. که برای اینکه به درستی عمل نمایند نیاز به نگهداری و بازرسی دقیق دارند.
اگر بخش زیربندی بیل مکانیکی بطور دوره ای و روتین رسیدگی و نگهداری نشوند عاملی بر صرف هزینه مازاد و بطور بالقوه کاهش طول عمر این اجزا خواهد شد.

برای افزایش طول عمر اجزا زیربندی ماشین الات راهسازی به نکات زیر توجه نمایید:

نکته شماره ۱- تمیز نگهداشتن زیربندی بیل مکانیکی:

در پایان هر روز کاری، اپراتور های بیل مکانیکی باید زمانی را برای تمیز کردن گرد و خاک و زباله هایی که در حین کار دستگاه به تجهیزات زیربندی آن اتصال یافته اند، اختصاص دهند. بیل و شستشو با فشار آب می توانند برای تمیز کردن زیربندی مورد استفاده قرار گیرند.
اگر زیر بندی بیل مکانیکی بطور مرتب تمیز نشود، موجب فرسایش سریع قطعاتی که در تماس با هم هستند می گردد. این امر به ویژه در آب و هوای سرد بیشتر تأثیرگذار است.
اگر اپراتور ها برای تمیز نمودن زیربندی بیل مکانیکی غفلت نمایند در حالیکه در پروژه هایی با شرایط آب و هوای سرد مشغول به فعالیت هستند، گل و لای، خاک و بقایای آنها منجمد و سخت خواهد شد

بطوریکه تمیز نمودن آنها بسختی صورت می پذیرد. هنگامی که اجسام منجمد گردند عاملی بر ایجاد اصطحکاک و شل شدن پیچ ها و رولیک ها شده و منجر به سایش بالقوه آنها می گردند.
تمیز نمودن زیربندی بیل مکانیکی بطور مرتب، از خرابی های زودرس و غیر ضروری جلوگیری می کند. علاوه بر این، باقی ماندن گل و لای بر وزن بخش زیربندی افزوده و موجب افزایش مصرف سوخت خواهد شد.

در حال حاضر بسیاری از تولید کنندگان، ماشین های بیل مکانیکی را با زیربندی هایی طراحی و عرضه می نمایند که گل و لای براحتی از سطح زنجیر ها تمیز می شود و بر روی زمین می افتد و در سیستم زیربندی اختلال ایجاد نمی نماید.

تماس