admin می 11, 2023
فروش موتور کمنز 114 cummins

فروش موتور کامینز ۱۱۴ Cummins

 

شاید برای بسیاری از شما پیش آمده که با موتورهای دیزلی سر و کار داشته‌اید و نام کامینز به گوشتان خورده است. اما موتور کامینز چیست و چه کاربردی دارد؟ موتورهای دیزلی که با استفاده از سوخت دیزلی کار می‌کنند، جایگاه ویژه‌ای در حمل و نقل جاده ای و نیز تولید و ساخت در هر کشوری دارند. این محصولات که از خودروهای دیزلی کوچک گرفته تا ماشین‌های حمل و نقل غول پیکر و یا حتی دستگاه‌های صنعتی و معدنی را شامل می‌شوند، از موتورهایی با سوخت دیزلی استفاده می‌کنند. یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده موتورهای دیزلی در جهان، برند cummins یا کامینز است.

این برند یک شرکت بزرگ چندملیتی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در ایالت ایندیانا ایلات متحده قرار دارد. این شرکت یک برند صنایع سنگین محسوب می‌شود که کار آن تولید و خدمات رسانی برای انواع دیزل ژنراتورها است.

موتور کامینز یکی از انواع دسته‌بندی‌های محصولات این برند است که برای تعبیه در انواع خودروهای سنگین دیزلی تا انواع دستگاه‌های سنگین صنعتی و معدنی دیزلی کاربرد دارد. در این مقاله قصد داریم تا بیشتر با این برند و نیز تاریخچه آن آشنا شویم و نیز در ادامه بدانیم که موتور کامینز چیست و چه کاربردهایی دارد. در ادامه مقاله نیز با ویژگی‌های این موتورها و نیز معایب و مزایای آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

برای اطلاعات بیشتر به سایت www.barsamsanatomid.com مراجعه کنید.

فروش موتور کمنز 114 cummins
فروش موتور کمنز ۱۱۴ cummins

آشنایی با برند کامینز

موتور کامینز یکی از موتورهای دیزلی ساخت شرکت آمریکایی کامینز است که در انواع دستگاه‌ها و خودروهای سنگین که با دیزل کار می‌کنند مورد استفاده قرار می‌گیرد. Cummins یک شرکت آمریکایی متشکل از شرکت‌های گوناگون در سطح جهان است که موتور دیزل ، تجهیزات فیلترسازی و محصولات تولید الکتریسیته را طراحی، تولید و در سطح جهانی توزیع می‌کند. این برند همچنین به انواع موتورها و تجهیزات مرتبط با این دستگاه‌های دیزلی، از جمله انواع دستگاه‌های تولید و حمل و نقل دیزلی در سرتاسر جهان خدمات‌رسانی می‌کند

تاریخچه ی برند کامینز

شهرت شرکت کامینز بیشتر پس از معرفی موتورهای این شرکت در خط کامیون‌های دوج رم در سال ۱۹۸۹ افزایش یافت و محصولات این شرکت را به بازار مصرف گسترده‌تر معرفی کرد. با این حال، در روزهای اولیه فعالیت، این شرکت با شرکت بزرگ بین الملی که در حال حاضر است، فاصله زیادی داشت.

مشکلات بسیاری از ابتدای ایجاد این شرکت تا امروز در این برند به وجود آمده و عوامل بسیاری نیز موجب رشد و اقبال به آن شده است. روح تسلیم ناپذیر بنیانگذار این شرکت، کلسی کامینز، شرکت را زنده نگه داشت و در نهایت منجر به رشد کسب و کار پر رونقی شد که امروزه به عنوان برند کامینز می‌شناسیم.

تاسیس

قبل از تأسیس شرکت کامینز، «کلسی کامینز» بنیان‌گذار این شرکت، به عنوان راننده و مکانیک برای ویلیام اروین، یک بانکدار در شهرکلمبوس در ایالت ایندیانا ایالات متحده کار می‌کرد. اگرچه او تحصیلات رسمی فراتر از کلاس هشتم نداشت اما کامینز در مکانیک مهارت زیادی داشت که مورد توجه ایروین قرار گرفت. تاریخچه ی برند کامینز حاکی از آن است که وقتی کامینز تنها ۱۱ سال داشت، موتور بخاری را از چدن مذاب که در بلوک‌های چوبی ریخته بود، ساخت که به عنوان قالب عمل می‌کردند. از موتور بخار خانگی ابداعی او، برای پمپاژ آب در مزرعه پدرش استفاده می‌شد.

فروش موتور کمنز 114 cummins

برند کامینز در بعد جهانی

کامینز، به رهبری جی. اروین میلر، روابط محکمی با کشورهای نوظهور مانند چین، هند و برزیل یعنی جایی که کامینز قبل از سایر شرکت‌های چندملیتی آمریکایی حضور عمده‌ای داشت، برقرار کرد. کامینز به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان موتور در چین و هند تبدیل شده است و در سه سال گذشته تقریباً نیمی از فروش شرکت در خارج از ایالات متحده تولید شده است. این برند دیگر تنها یک تجارت برای تولید موتور دیزل کامینز نیست، بلکه یک رهبر قدرت جهانی با بیش از ۱۷ میلیارد دلار فروش در سال ۲۰۱۳ است.

کامینز دارای یک رهبر فناوری در بازار موتورهای دیزلی است و کارمندان این برند، بی وقفه برای ارائه راه حل‌های پیشرفته برای چالش تولید موتورهای پاک تلاش می‌کنند. به عنوان مثال، کامینز تنها شرکتی در این صنعت بود که استانداردهای EPA 2010 را برای انتشار NOx با عرضه ۶.۷ لیتری توربو دیزل جدید خود برای پیکاپ دوج رم هوی دیوتی برآورده کرد. امروزه و پس از تقریباً یک قرن، نزدیک به ۴۶۰۰۰ کارمند کامینز برای طراحی، ساخت و فروش محصولات مربتط با تولید موتور دیزل کامینز در حال فعالیت هستند.

فروش موتور کمنز 114 cummins

مزایا و معایب موتور کامینز

موتورهای دیزلی کامینز، در سراسر جهان به عنوان موتور کامیون برتر شناخته شده است. این موضوع نه تنها به این دلیل که موتور کامینز دارای اسب بخار و گشتاور مورد نیاز یک کامیون کار برای بکسل بار سنگین است، بلکه این موتورها به دلیل دوام بی‌نظیر نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند. هنگامی که این موتورها به درستی نگهداری شود، یک کامیون با موتور کامینز می تواند عمر بسیار طولانی داشته باشد. موتور کامینز بادوام، قابل اعتماد و قدرتمند است. کامینز در ابتدا برای کارهای سنگین و تجاری ساخته شد و به همین دلیل، قدرت فوق العاده‌ای دارد.

مزایای موتورهای دیزلی کامینز چیست؟

طراحی موتورهای کامینز همچنین گشتاور قابل توجهی را ارائه می‌دهد که قدرت حمل و ظرفیت یدک کشی موتور را بهبود می بخشد و گشتاور چیزی است که هنگام حمل بارهای سنگین به آن نیاز دارید. موتورهای کامینز علاوه بر توانایی تولید گشتاور، برای قابلیت اطمینان و دوام نیز ساخته شده‌اند. در بسیاری از موتورها از چدن بر روی بلوک و سر استفاده می‌شود. یاتاقان‌های اصلی موتور نیز ابعاد بزرگی دارند و برای دوام بالا، ساخته شده‌اند.

به علاوه به جای زنجیر یا تسمه معمولی که در موتورهای دیگر استفاده می‌شود، از چرخ دنده تایم فولادی برای اتصال میل لنگ و بادامک استفاده می‌شود. نتیجه موتوری است که برای عمر طولانی حتی در شرایط کاری سخت طراحی شده است. موتورهای کامینز نیز از «سادگی» برای بهبود عملکرد استفاده می‌کنند. سیستم تزریق سوخت، مکانیکی است و الکتریکی نیست. پمپ روغن در جلو و بادامک در بلوک قرار دارد. بادامک برای زمان پاشش سوخت استفاده می‌شود و مشکلات موجود در موتورهای دیگر را از بین می‌برد. مزایای این موتورها را می‌توان در این موارد خلاصه کرد:

  1. دوام بالا
  2. گشتاور فوق‌العاده
  3. قدرت بسیار بالا
  4. عمر بسیار طولانی در شرایط سخت کاری

معایب موتور کامینز

از معایب این گونه از موتورها می‌توان به مصرف سوخت بالا و نیز هزینه بالای تعمیر و نگهداری اشاره نمود.

سخن آخر

موتور کامینز یکی از بهترین موتورهای دیزلی ساخت شرکت چند ملیتی کامینز است. این موتورها دوام و کارایی بسیار بالایی داشته و قدرت و سرعت بی‌نظیری را به مشتریان ارائه می‌کنند.

موتور کامینز چیست؟

موتورهای کامینز یکی از بهترین موتورهای دیزلی ساخت آمریکا هستند که در انواع خودروها از ماشین‌های سنگین حمل و نقل تا اتوبوس و یا ماشین‌های راه‌سازی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مزایای موتور کامینز چیست؟

این موتورها کارایی و قدرت فوق‌العاده‌ای داشته و دوام بسیار بالایی در طول زمان دارند. این موتورها دارای گشتاور بی‌نظیر و نیز قدرت حمل و ظرفیت یدک کشی بسیار خوبی دارند.

فروش موتور کمنز 114 cummins شماره تماس 09121901803
فروش موتور کمنز ۱۱۴ cummins

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین آشنایی با دنیای ماشین آلات راهسازی و خرید انواع قطعات کافی است به سایت پرشین تجارت آرمانی مراجعه نمایید تا از به روزترین قطعات دنیا و همچنین خرید بدون واسطه به صورت آنلاین بهرمند شوید.
گروه پشتیبان پرشین تجارت آرمانی همیشه پاسخگو به شما کاربران می باشند.

 

برای اطلاعات بیشتر به سایت www.barsamsanatomid.com مراجعه کنید.

 

Whatsapp & calling number

۰۹۱۲۱۹۰۱۸۰۳

۰۹۱۲۳۳۶۷۸۵۷

تماس