admin ژانویه 22, 2019

بیل مکانیکی های حفاری و کششی

بیل مکانیکی های حفاری و کششی در شرکت پرشین تجارت آرمانی ، این شرکت در دهه اخیر پیشرفت چشم گیری در زمینه فروش انواع بیل مکانیکی با برندهای اصلی(کوماتسو،کاترپیلار،دوودوسان،هیوندا،ولوو،زوملاین،سانی،سانوارد،لیوگانگ،لیبهر و…)

و تمامی قطعات بیل مکانیکی اعم از:قطعات زیربندی(ناخن،زنجیر،رولیک،چرخ،دنده اسپراکت،شنگیر و…)،دکل و استیک،انواع باکت،باکت سرندی،گرازی،سنگی و…)،پین و بوش،کابین و لوازم کابین(شیشه ،محافظ شیشه و…) و….

داشته است.

انواع بیل مکانیکی از لحاظ حفاری

بیل جام جلو (front shovel) :

بیل جام جلو برای حفاری‌های بالای سطح زمین و بارگیری کامیون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیل‌های جام جلو برای حفاری سخت در بالای سطح ماشین می‌باشند؛ که قادر هستند فشار قابل توجهی به جام خود اعمال کنند، اما مصالحی که حفاری می‌شوند باید در حالت قرضه عمودی باشند. به عبارت دیگر به صورت عمودی به سطح زمین قرار بگیرند. بازو و جام حدوداً یک سوم وزن کل ماشین را دارند. بنابراین با در نظر گرفتن وزن مصالح در جام، این ماشین‌ها به نحوی طراحی می‌شوندکه نعادل خود را حفظ کنند. معمولاً این ماشین‌ها دارای چرخ زنجیری می‌باشند و سرعت آن‌ها بسیار کم است.

 

بیل مکانیکی کششی (دراگلاین)

بیل مکانیکی (دراگلاین) از یک اتاقک فرمان، جرثقیل، جام بیل کششی و کابل‌های لازم جهت کنترل قسمت‌های مختلف تشکیل شده‌است.

حفاری با دراگلاین در سطوح بالاتر از سطح اتکاء ماشین تا سطوح خیلی پایین‌تر از سطح اتکاء ماشین و زمین‌های نرم تا زمین‌های متوسط سخت امکان‌پذیر می‌باشد.

ازمهمترین موارد برتری دراگلاین نسبت به سایر ماشین آلات می‌توان به بازوی طویل آن برای حفاری و تخلیه اشاره کرد.

حفاری از طریق کشیدن جام بر روی مواد حفاری

برنامه‌ریزی کار با بیل مکانیکی

برای کار با بیل مکانیکی انتخاب اندازه صحیح ماشین وبیل اهمیت زیادی دارد و نوع خاک و شرایط کارگاه موارد تعیین‌کننده‌ای هستند.

علاوه بر این موارد دیگری را باید در نظر گرفت که برخی از آن‌ها عبارتند از:

 

بیل مکانیکی

زاویه گردش

زهکشی

دسترسی به محل کار

شرایط سطح کار

جهبه حفاری

جهت هرگونه سفارش کالا با واحد فروش شرکت پرشین تجارت ارمانی تماس حاصل فرمایید: ۰۹۱۲۳۳۶۷۸۵۷

تماس