admin می 8, 2023
فروش لیفتراک 2/5 تن تویوتا 7f شماره تماس 09121901803

فروش لیفتراک ۲/۵ تن تویوتا ۷f

 

لیفتراک تویوتا ، در میان لیفتراک های ژاپنی یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین لیفتراک ها که از برندهای مشهور در حال حاضر لیفتراک در دنیا می باشد، لیفتراک تویوتا است.

این کمپانی معروف نخستین بار دستگاه انبارداری خود را در سال ۱۹۵۶ در کشور ژاپن ساخته و به بازار عرضه کرده است.بنابراین این برند دارای طرفداران زیادی می باشد.

تویوتا از برندهای بسیار معروف و تجهیزات انبارداری در دنیا می باشد که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. این برند به یک نماد از کارایی و کیفیت در همه جای دنیا تبدیل شده است. در رابطه با تفاوت قدرتی موتورهای لیفتراک تویوتا باید گفت که موتورهای احتراقی دیزلی با سوخت گازوئیل دارای قدرت عملکردی بیشتری در مقایسه با دیگر دستگاه ها با نیروهای پیشرو آن متفاوت می باشد. برند تویوتا دارای انواع ماشین های انبارداری بوده و این برند فاقد تجهیزات سنگین می باشد.

لیفتراک تویوتا به دلیل داشتن ظرافت و ظاهر زیبا در کنار قدرت در هر شرایط محیطی رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. همچنین این لیفتراک از آلودگی بسیار کمی برخوردار بوده و برای انجام دادن پروژه ها می توان از آن در هر زمانی و یا مکانی استفاده بسیار خوبی کرد.

 

فروش لیفتراک 2/5 تن تویوتا 7f شماره تماس 09121901803
فروش لیفتراک ۲/۵ تن تویوتا ۷f شماره تماس ۰۹۱۲۱۹۰۱۸۰۳

ویژگی های مهم برای انتخاب لیفتراک تویوتا

ویژگی های مهم برای انتخاب لیفتراک تویوتا ، با وجود تکنولوژی روز دنیا و سیستم ایمنی او پی اس یا حسگر حضور اپراتور که دارای سیستمی از حسگرها است که در لیفتراک تویوتا به کار رفته سبب شده تا در صورت ترک صندلی کابین توسط راننده و اپراتور، دستگاه از هر حرکت ایستاده و دستگاه و دکل دستگاه غیر متحرک شوند. بنابراین از بروز حوادث و صدمات جلوگیری خواهد شد.

به کار بردن سیستم ایمنی اس یا سیستم پایداری فعال در لیفتراک تویوتا باعث شده تا سیستم دارای پایداری و کنترل تعادل اکسل عقب دستگاه باشد و همچنین سیستم های هماهنگ کننده چرخ های پشت تجهیزات و سیستم های عملکردی علت نگهداری محموله های درحال حمل و جابجایی در حالت مختلف و تنظیم کننده حرکت و شاخک دستگاه s به هنگام حمل بار از آسیب دیدن بار یا کاربر و همچنین محیط کاری و غیره در هنگام دور زدن لیفتراک هیچ گونه صدمه ای به وجود نیاید.

در رابطه با انواع لیفتراک تویوتا باید گفت که برای این موضوع معیارهای مختلفی مطرح می شود که از جمله می توان به دارا بودن امکاناتی که باعث می‌شود ورود دستگاه به داخل کانتینر صورت گیرد را مثال زد. در این مورد باید گفت که این موضوع این شاخص از مهمترین موارد می باشد. زیرا یکی از اولین اولویت‌های خریداران به شمار می آید. همچنین در بسیاری از مواقع نیاز به ورود دستگاه به داخل کانتینر باری خواهد بود. در واقع این موضوع خود امری شاخص و تعیین کننده است که علت آن بررسی خواهد شد. در این میان چند عامل فردی نیز مطرح هستند.

در رابطه با خاصیت کانتینر روی دستگاه باید گفت که جهت فعال کردن این ویژگی به پیش شرط هایی نیاز خواهد بود. در واقع ابزارهایی هستند که به طور جانبی به ادوات تویوتا اضافه خواهد شد و بیشتر جنبه الحاقیه و فنی و فیزیکی خواهند داشت. یکی از مهمترین مولفه ها در این میان ابعاد می باشد که بستر ساز این ویژگی خواهد بود. ابعاد دارای مقدار اندازه عددی طول، عرض و ارتفاع دستگاه می باشد.

در صورتی که قابلیت های استاندارد وجود نداشته باشند مانند ابعاد نمی توان دستگاه را به داخل کانتینر وارد کرد. بنابراین اولین و اصلی ترین شرط ابعاد لیفتراک خواهد بود. در صورتی که ابعاد عرضی و طولی بیشتر از ۱۰۹ ورودی کار باشد پس از بزرگتر بودن معیارهای ابعادی مثل انجام عملیات بارگیری داخل کانتینر جلوگیری خواهد شد.

ولی علت اینکه این موضوع دارای اهمیت بسیار زیاد است چیست؟ قابلیت داخل شدن در کانتینر توسط لیفتراک در برخی مواقع نیاز به ویژگیهای محیطی کار دارد که از دستگاه مناسب استفاده شود. تجهیزاتی که دارای امکانات بسیار مطلوب باشند. بنابراین تا حدودی مشخص خواهد شد که فضای های کاری می توانند برای به وجود آوردن پیشنهادهای بهتر جهت طراحی و ارزیابی دستگاه به کار روند.

در واقع باید گفت که محیط نقش بسیار مهمی به طراحی و توسعه لیفتراک دارد. برای مثال محیط هایی که دارای آب و هوای سرد و خشک، بارانی، کوهستانی و مرطوب باشند در مشخصات فنی لیفتراک موجب به وجود آوردن تغییراتی خواهد شد. در این رابطه باید گفت نوع فعالیت شغلی و اینکه با چه عواملی صورت می‌گیرد نیز از موارد تاثیرگذار در این زمینه خواهد بود.

فروش لیفتراک 2/5 تن تویوتا 7f شماره تماس 09121901803
فروش لیفتراک ۲/۵ تن تویوتا ۷f شماره تماس ۰۹۱۲۱۹۰۱۸۰۳

لیفتراک دوگانه سوز تویوتا

لیفتراک دوگانه سوز تویوتا ، در رابطه با لیفتراک گازی تویوتا باید گفت که در لیفتراک های دوگانه سوز یا گازی تویوتا نیروی محرکه از طریق یک موتور دوگانه سوز گازی و بنزینی تامین خواهد شد. به این علت یکی از مزیت‌های این لیفتراک آلودگی پایین و مصرف بهینه در مقایسه با دیگر لیفتراک های دیزلی می باشد.

لیفتراک های گازی تویوتا یا لیفتراک های دوگانه سوز تویوتا نیروی محرکه خود را از یک موتور دوگانه سوز گازی و بنزینی تامین می کنند این دلیل یکی از مزیت های این لیفتراک ها تولید آلودگی بسیار پایین و مصرف بهینه نصبت به لیفتراک های دیزلی هست.

لیفتراک دوگانه سوز تویوتا دارای گیربکس اتوماتیک بوده و یک دنده برای جلو و یک دنده عقب در آن به کار رفته است. صندلی های چرخشی، جای دست کنار ستون عقب، زاویه دید خوب، مجهز بودن به سیستم‌های ایمنی SAS (انتخابی) , OPS و صفحه نمایشگر دیجیتال چند منظوره از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می آید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین آشنایی با دنیای ماشین آلات راهسازی و خرید انواع قطعات کافی است به سایت پرشین تجارت آرمانی مراجعه نمایید تا از به روزترین قطعات دنیا و همچنین خرید بدون واسطه به صورت آنلاین بهرمند شوید.
گروه پشتیبان پرشین تجارت آرمانی همیشه پاسخگو به شما کاربران می باشند.

 

Whatsapp & calling number

۰۹۱۲۱۹۰۱۸۰۳

۰۹۱۲۳۳۶۷۸۵۷

تماس